داشتن کارت سبز بسیج
نوشته شده توسط : nezam

داشتن کارت سبز بسیج

در این نوشتار به بررسی دوره تکمیلی بسیج ۹۸ پرداخته ایم تا شما عزیزان بتوانید از آن استفاده نمایید.شاید شما هم شنیده اید که خدمت کردن در سپاه مزایای زیادی دارد و مشتاق خدمت کردن در سپاه هستید.روش های متعددی برای پذیرش در سپاه وجود دارد که داشتن کارت سبز بسیج،یا گذراندن دوره تکمیلی یکی از این شرایط می باشد.دوره تکمیلی بسیج یا کفایت از آموزش مختص پذیرش در سپاه است، به این معنا که شما با گذراندن آن دیگر نیازی به گذراندن دوره ی آموزشی سربازی را نخواهید داشت.به همین ترتیب اگر سوالی در ذهن شما بی جواب مانده میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از مشاوران با تجربه این مرکز مشاوره دریافت نمایید ...


 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

دوره تکمیلی بسیج (کارت سبز بسیج) چیست؟


از سال 93 به بعد دوره ی تکمیلی بسیج به شکل دو مرحله ای و جداگانه برگزار می شود.

 

 

مراحل دوره تکمیلی بسیج

  1.     مرحله یک تکمیلی بسیج که به مدت 30 روز طول می کشد.
  2.     مرحله دوم تکمیلی بسیج که به مدت 15 روز به صورت شبانه روزی می باشد.

 

 

 

مرحله یک تکمیلی بسیج

برگزاری مرحله یک، به این شکل است که شما همه روزه از عصر تا نماز مغرب(حدود 4 تا 5 ساعت) به محلی که انتخاب شده است، رفته و در کلاس های مختلف شرکت می کنید و پس از آن به منزل باز می گردید.
در پایان دوره 30 روزه نیز به مدت 3 تا 5 روز به یک اردوی آموزشی می روید.

 

 

 

مرحله دوم تکمیلی بسیج

پس از اینکه حدودا 6 ماه از مرحله ی یک تکمیلی(دوره ی 30 روزه) گذشت و شما در فراخوان های گردان شرکت نمودید، چنانچه قصد اعزام به خدمت را داشته باشید می توانید دفترچه اعزام به خدمت را پست نمایید.
سپس معرفی نامه ای را از گردان امام حسین(ع)، خطاب به آموزش سپاه استان شهرستان خود، دریافت می کنید و به مرحله دوم تکمیلی بسیج یا همان دوره آموزشی 15 روزه شبانه روزی اعزام می شوید.بعد از آنکه دوره ی 15 روزه را نیز گذراندید و در آزمون پایان دوره نیز قبول شدید می توانید گواهینامه پایان دوره تکمیلی بسیج ۹۸ خود را دریافت نمایید.


 




نکاتی در خصوص دوره تکمیلی بسیج 98

از جمله نکاتی که درخصوص دوره تکمیلی بسیج ۹۸ بایستی بدانید عبارتند از:

چنانچه شما معاف از رزم باشید و یا به مقدار زیادی کسر از خدمت به واسطه جانبازی داشته باشید، ممکن است برای شرکت در دوره تکمیلی بسیج  پذیرش نشوید.این دوره برای پذیرش در سپاه است و پس از گذراندن این دوره، چنانچه در سپاه پذیرش نشوید و در هنگام تقسیم کد شما به نیروی انتظامی و یا ارتش بیفتد بایستی دوره های آموزشی آن ارگان ها را بگذرانید .
چنانچه با گذراندن دوره تکمیلی بسیج هم در یگان های ارتش و نیروی انتظامی بیفتید می توانید به خاطر گذراندن این دوره 2 ماه کسر از خدمت دریافت نمایید.

 




مزایای دریافت کارت سبز بسیج

بسیج را می توان یکی از اصلی ترین و تاثیر گذار ترین نهاد ها پس از پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران دانست که در تمامی عرصه ها فعالیت های بسیار کاربردی و صحیحی را داشته است و از این پس می توان گفت که استفاده از این ویژگی یکی از مثبت ترین و بهترین اتفاقات ممکن می تواند برای بسیج باشد و در طول سال های اخیر بار ها نهاد های سازمانی مانند بسیج خدمت خود را به جامعه و مردم کشور و تمامیت مملکت ثابت کرده است.

البته که حضور در بسیج دارای درجات و امکانات قابل استفاده و مفید خاصی است و برای رسیدن به نقطه ی آسایش در سربازی نیز برای بسیاری از افراد کاربرد خواهد داشت و بر همین مبنا می توان استفاده های بسیار مفیدی را از آن در جریان خدمت سربازی داشت.





استفاده از کارت سبز در دوران خدمت

امکان پذیرش در سپاه پاسداران جمهموری اسلامی ایران دارای یک سری شرایط است که از جمله آن استفاده از حضور در بسیج و سابقه بسیج برای شخص است که قصد دارد دوره ی خدمت خود را در این نهاد بگذراند و بر این اساس می توان گفت چیزی مانند امریه رخ خواهد داد اما می تواند بسیار بهتر و البته آسان تر از آن باشد.

گذراندن دوره ی خدمت در سپاه نیز یکی از امکانات حضور مستمر در بسیج است.همچنین خدمت در سپاه با استفاده از کارت سبز فعال بسیج نیز مزایایی دارد که در ادامه ی این پست به آن خواهیم پرداخت و شما می توانید بر این اساس آن ها را مرور نمائید.بر خلاف امریه نیاز به مدرک تحصیلی خاص و سطح بالایی نخواهید داشت.




منبع:داشتن کارت سبز بسیج

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: داشتن کارت سبز بسیج ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: